رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت‌های مفسد اقتصادی، بعد از ۱۶ دروغ در مورد نوید افکاری و تحریف پرونده یک قاتل محکوم به قصاص اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام «نادر مختاری» که از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۹۸ بود، در زندان فوت کرده است.

نادر مختاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید حشمت اله حیات الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران در این باره گفت: نادر مختاری اساساً در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به جرم سرقت بوده و در اغتشاشات حضور نداشته است.

حیات الغیب به سوابق کیفری متعدد نادر مختاری با عنوان سرقت اشاره و در مورد زمان محکومیت فرد مورد اشاره بیان کرد: جرایم وی کیف قاپی و سرقت‌های متعدد بوده که به همین دلیل در مجموع به هشت سال حبس و رد مال محکوم شده است.

وی اضافه کرد: این فرد از ششم بهمن ۹۴ در ندامتگاه تهران بزرگ نگهداری می‌شده است.

مدیرکل زندان‌های استان تهران افزود: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده،  بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه  در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند.

به گفته مدیرکل زندان‌های استان تهران مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است. این محکوم به دلیل نداشتن شرایط در سال ۹۸ حتی یک ساعت نیز از مرخصی خود استفاده نکرده است.

کد خبر 551504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha