جام اتحادیه انگلیس روزسه شنبه برگزار شد و تیم های منچستر، وستهام و برنتفورد برا بر رقبای خود پیروز شدند.

منچستر

به گزارش همشهری آنلاین، دور سوم رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه انگلیس با موفقیت تیم های سرشناس لیگ برتر  انگلیس توام بود. در این بازی ها منچستر یونایتد در مصاف با لوتون به برتری سه برصفر رسید. خوان ماتا در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پالتی، مارکوس راشفورد در دقیقه ۸۸ و گرین وود در دقیقه ۹۱ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

خوان ماتا از روی نقطه پنالتی اولین گل منچستر را درون دروازه لوتون جای می دهد. عکس گاردین

در سایر بازی ها دیدار تیم‌های وست بروم برابر برنتفورد  در ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید که در ضیافت پنالتی‌ها تیم برنتفورد که با تازگی سامان قدوس را به خدمت گرفته  با نتیجه ۵ بر ۴  پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

در جریان بازی ابتدا هال رابسون کانو در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی گل  اول بازی را برای وست بروم به ثمر رساند، اما املیانو مارکوندز در دقیقه ۵۸ گل تساوی را برای برنتفورد زد. در ادامه کانو  در دقیقه  ۶۶  از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش و وست بروم را به ثمر رساند، ولی این بار هم  برنتفورد توسط مارکوس فورس در دقیقه ۷۳  به گل تساوی دست یافت.

دیوید رایا دروازه بان برنتفورد با مهار این پنالتی باعث صعود تیمش به دور چهارم جام اتحادیه شد.

نیوپورت کانتی در زمین خود ۳ بر یک از سد تیم واتفورد گذشت و راهی دور چهارم شد.

تریستان آبراهامز در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی و جاس لابادیه در دقیقه ۲۸ گل‌های تیم نیوپورت کانتی را به ثمر رساندند. آدالبرتو پناراندا گل اول واتفورد را در دقیقه ۵۴ زد، اما آموند در دقیقه ۶۵ گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

واتفورد از دقیقه ۸۸ به بعد با اخراج یک بازیکنش، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

در دیگر دیدارسه شنبه وستهام به مصاف هال سیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک  شکست دهد.

رابرت اسنودگرس در دقیقه ۱۸، سباستین هالر در دقایق ۴۵ و ۱+۹۰ و یارملنکو در دقیقه ۵۶ و۲+۹۰ از روی نقطه پنالتی، پنج گل وستهام را زدند. ملک ویکس در دقیقه ۷۰ تک گل سیتی را به ثمر رساند.

سباستین هالر مهاجم وستهاو در یک شب پرفروغ دوبار موفق به گلزنی برای وستهام شد. عکس گاردین

این بازی ها امروز هم دنبال می شود و در مهمترین بازی ها فولام با شفیلد ونزدی، لستر سیتی با آرسنال، چلسی با بارنزلی، فلیت وود تاون با اورتون و نیوکاسل با مورکم دیدار خواهند کرد.

کد خبر 551499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha