معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از معرفی دو نماینده شهرداری تهران در هیات مدیره بانک شهر خبر داد.

بانك شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی با اعلام این خبر گفت: فراز و نشیب‌های بانک شهر، برای تکمیل اعضای هیات مدیره سرانجام با برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق‌العاده طی شهریور ماه سال جاری به سرانجام رسید.

وی افزود: از اوایل سال ۹۷ تا پایان سال، بانک شهر با سرپرستی درخشنده اداره می‌شد و در اسفند سال ۹۷ مجمع عمومی با معرفی ۵ نفر از نمایندگان کلانشهرهای شیراز، تبریز، کرج و قم و با مدیرعاملی درخشنده اداره بانک شهر را عهده‌دار شدند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که هنوز شهرداری تهران به عنوان بزرگترین سهامدار بانک، نماینده‌ای در هیات مدیره نداشت؛ اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، سرانجام در مرحله اول مجامع، معوق بانک با اخذ گزارش حسابرسی مقبول – مشروط به نحو احسن برگزار شد.

وی افزود: پس از تایید مجامع فوق توسط بانک مرکزی، طی هفته گذشته و طی چند روز آتی آگهی روزنامه رسمی آنها نیز منتشر می‌شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در مرحله بعدی، در مجمع عمومی عادی بانک شهر به طور فوق‌العاده شهریور ماه سال جاری، شهرداری تهران نسبت به معرفی دو نماینده خبره در امور بانکی و با سوابق درخشان و تحصیلات عالیه (محسن زرندی مقدم و رضا یاری‌فرد) پس از اخذ تایید از مراجع ذیربط و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.

امامی گفت: بر همین اساس با رأی مجمع عمومی هر دو نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره بانک انتخاب شدند؛ همچنین با معرفی جواد عطاران معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر به عنوان نماینده منتخب از سوی شهرداری اصفهان، هیات مدیره بانک شهر کامل شد.

کد خبر 551391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha