مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌ شرقی از معرفی افزاد برگزیده سیزدهمین سوگواره مجازی هنرهای تجسمی ۷۲ بغض بوم خبر داد.

تابلو نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مینا نیک‌رزم افزود: هیات داوران پس از بررسی و کارشناسی آثار ارسال‌شده در مرحله نخست ۱۱۴ اثر را برای شرکت در مرحله نهایی داوری انتخاب کرد و از میان آنها آثار برتر را برگزید. بر اساس اعلام داوران سوگواره ۷۲ بغض بوم، در رشته پوستر محمدامین همزبان، امیررضا ریحانی‌فر و الناز خاکزاد اول تا سوم شدند و آثار برگزیده از حسین نجاتی و حمید عابدینی است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌ شرقی گفت: در رشته نقاشی، میرپیمان احمدی‌پور نفر اول، یعقوب مشفقی‌فر نفر دوم و سولماز وظیفه نفر سوم شدند و آثار برگزیده این رشته از حسن بلندی از شهرستان آذرشهر و اعظم محرابی از شهرستان مراغه است.

نیک‌رزم ادامه داد: در رشته خوشنویسی سوگواره کاظم گیتی‌نورد به عنوان نفر اول و محمد اسداللهی و محمدنقی نوعی‌پور به ترتیب نفرات دوم و سوم شناخته شدند و آثار برگزیده این رشته از رضا کوهنورد و اردشیر جهانشاهی از شهرستان اهر، نعیمه رضا اهرابی، هانیه ملکوتی و ابراهیم نظری است.

سوگواره هنرهای تجسمی ۷۲ بغض بوم امسال با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد و قرار است از برگزیدگان آن در مراسمی همزمان با ایام اربعین حسینی(ع) در نگارخانه ماه حوزه هنری تبریز تجلیل شود و آثار هم برای بازدید عموم علاقه‌مندان به نمایش درآید.

کد خبر 551267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha