دو نفر که در پوشش مسافر پس از سوار شدن به خودرو با نوشاندن دوغ آلوده از راننده‌ها سرقت می‌کردند، در مازندران دستگیر شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش مسافر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. با انجام تحقیقات از مالباختگان، کارآگاهان دریافتند سارق یا سارقان در پوشش مسافر پس از سوار شدن به خودروهای مسافرکش، دوغ حاوی مواد بیهوش‌کننده را به راننده تعارف و اموال داخل خودرو را سرقت می‌کردند. با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت و اداره اطلاعات جنایی آگاهی استان متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی از دستگیری سارق در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: این فرد که از سارقان سابقه‌دار بوده در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شد اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن لب به سخن گشود و به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت مقرون به آزار خودرو و داخل خودرو اقرار کرد. همدست متهم هم در عملیات پلیسی دستگیر شد و به جرم خود اقرار کرد. در این پرونده اموال مسروقه کشف و تعدادی مالخر دستگیر شدند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 551068
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha