سرمربی تیم فوتبال تراکتور برنامه های فصل آینده خود را تشریح کرد.

منصوریان

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از فارس علیرضا منصوریان، درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای نزدیک به چهار ساعت با مسعود شجاعی، کاپیتان تیم داشتم و درباره تمام مسائل تراکتور از وی سوال کردم زیرا در دوران فوتبالم به عنوان مربی  فقط ۴۸ ساعت به تبریز رفته و آمده ام و به عنوان بازیکن هم به این شهر رفت و آمد کرده ام.

وی افزود: از مسعود درباره تک تک بازیکنان نقاط ضعف و قوت بچه ها در فضای اخلاقی، روحی و روانی سوال کردم. از وضعیت داخل رختکن، نحوه برخورد بچه ها با مربیان مختلف و پذیرش کارهای تاکتیکی سوال پرسیدم.

  • تراکتور باید با ۲ مهاجم بازی کند

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: درباره روش تاکتیکی با شجاعی صحبت کرده و گفتم باید آرام آرام بچه ها را باهوش کنید که تیم ما با ۲ مهاجم بازی می کند و دیگر با تک فوروارد بازی نمی کند زیرا سال گذشته تراکتور تمام بازی هایش را با یک مهاجم بازی کرد.

منصوریان خاطرنشان کرد: هرچند اکنون در شرایط کرونا هستیم و تماشاگر پشت سر ما نیست اما با توجه به بنیه و شاکله تراکتور توقع می رود این تیم با دو مهاجم بازی کند.   محوریت تیم را روی همین موضوع گذاشتیم.

وی تصریح کرد: درباره نحوه تمرینات با شجاعی صحبت کردم و به عنوان کاپیتان تیم باید آنها را به بچه ها انتقال بدهد زیرا امکان دارد موقعی بچه های جوان خیلی از بخش کار ما را متوجه نشوند. ایده های کاری و روش مربیگری مان را به مسعود گفتم زیرا زمانی که من دستیار کی روش در تیم ملی بودم، مربی شجاعی هم بودم. این جلسه بسیار برایم جالب و جذاب بود. شاید بخش اعظمی از اطلاعاتی که درباره تیم می خواستم از این جلسه به دست آوردم.

  • تراکتور یکدست، منسجم و داخل رختکن کاملا کنترل شده است

سرمربی تراکتور با اشاره به دیدار سوپرجام فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما خیلی مهم است. به همین دلیل وضعیت تیم و زمان شروع تمرینات را به کاپیتان تیم اعلام کردم. خبرهای خوبی از داخل رختکن شنیدم و می دانم تیم تراکتور یکدست، منسجم و داخل رختکن کاملا کنترل شده است که خیلی برای من جذاب بود.

  • ۴۸ ساعت قبل از شروع تمرینات به تبریز رفته و امکانات این شهر را می بینیم

سرمربی تراکتور ادامه داد: رسما اعلام کرده ایم از شنبه تمرینات را شروع می کنیم و از دو روز قبل با کادرفنی در تبریز مستقر شده و تمام امکانات این شهر را می بینیم و با توجه به این امکانات برنامه ریزی هایی که پیش رو داریم  را در اختیار باشگاه قرار می دهیم. هنوز سازمان لیگ اعلام نکرده چه روزی مسابقات شروع می شود و احتمالا پنج شش روز قبل از شروع لیگ، سوپرجام را هم برگزار می کند. ما هم برنامه خود را رسماً اعلام می کنیم. به صورت رسمی کارمان را از امروز در تراکتور شروع می کنیم.

  • به هواداران قول می دهم بهترین خریدها را انجام بدهیم

منصوریان تصریح کرد: به هواداران عزیز تراکتور می‌گویم با توجه به این که در سال‌های گذشته در نفت تهران، استقلال و ذوب‌آهن سعی کردیم بهترین خریدها را با حوصله انجام بدهیم و تحت هیچ شرایطی در جو احساسی قرار نگیریم، قول می‌دهم ۷ خرید اصلی‌مان را که می‌توانیم از سهمیه لیگ برتری استفاده کنیم بهترین‌ها باشند.

  • بازیکنان بزرگ تراکتور باید در بهترین فرم راهی مسابقات شوند

سرمربی تراکتور توضیح داد: تراکتور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند و به همین دلیل باید با برنامه وارد این بازی‌ها شویم. امسال روی بازیکنان بزرگ خود بسیار حساب کرده‌ام و آنها باید به بهترین فرم راهی مسابقات شوند. همچنین جوان‌هایی که کنار این نفرات کار می‌کنند باید بدانند استفاده از تجربه این بازیکنان بزرگ چقدر خوب است.

کد خبر 551018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha