مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پی مصوبه دولت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، از صدور احکام همسان‌سازی حقوق این گروه تا چند روز دیگر خبر داد.

بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پی مصوبه دولت درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، پیامی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و نوشت: بسیار خوشوقتم که به اطلاع بازنشستگان گرامی برسانم: عصر امروز (دیروز ۳۰ شهریور)، هیئت محترم وزیران آئین‌نامه متناسب‌سازی (همسان‌سازی) حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را تصویب کرد و بدین‌ترتیب، یکی از مطالبات بازنشستگان ارجمند که صندوق بازنشستگی کشوری نیز مجدّانه پیگیر آن بود، جامه عمل به خود پوشید.

وی خطاب به بازنشستگان کشوری اعلام کرد: تا چند روز دیگر احکام جدید صادر و اعلام می‌شود. لطفاً شکیبا باشید تا روال قانونی و اجرایی طی شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: از مهرماه به بعد، حقوق بازنشستگان کشوری بر اساس آئین‌نامه همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

افتخاری نوشت: همه اطلاعات را پس از صدور احکام می‌توانید با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری در حکم جدید خود مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را بخوانید.

کد خبر 550957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسیب احمدیان IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    33 16
    درود بر نوبخت عزیز. کاری ماندگار کرد که تا ابد در اذهان خواهد ماند.