مشاور مقام معظم رهبری در گفت وگو با یک رسانه لبنانی با بیان اینکه اقدامات واشنگتن تنها یک نمایش است و تاثیری بر مسائل بین المللی نخواهد گذاشت تاکید کرد: پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.

ولايتي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: آمریکا نمی تواند هیچ چیزی علیه ملت ایران فعالسازی کند و اگر می خواهد مکانیزم ماشه را فعال کند هیچ کس در جهان از آن تبعیت نخواهد کرد.

وی افزود: آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد، ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن مقابله کردیم، ما می توانیم از حاکمیت و عزت و کرامت خود محافظت کنیم. ما می توانیم با تحریم ها مقابله کنیم و امور کشور را اداره کنیم بنابراین از اجرای چنین اقداماتی که بر مسائل بین المللی تاثیرگذار نیستند و تنها یک نمایش آمریکایی هستند، نگران نیستیم.

مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کرد به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالید و گروهک داعش را شکست داد؛ گروهک تروریستی داعش را آمریکایی ها و صهیونیست ها به وجود آوردند و سردار سلیمانی توانست طرح و پروژه آمریکایی ها را شکست دهد بنابراین آمریکایی ها تروریست هستند و تروریسم دولتی انجام می دهند و دلایل اقدامات آن ها برای همه شناخته شده است.

علی اکبر ولایتی در پایان تاکید کرد: روح شهید قاسم سلیمانی با دعای ملت های مسلمان و آزاده و با توجه به جایگاه بزرگ این شهید نزد ملت ایران و ملت های دیگر ، روز به روز به مدارج بالاتر می رود و پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.

کد خبر 550857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای باسواد پارس کردن نه واق کردن درسته پارس یعنی پارسی وایرانی ممنون