یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

ماموران پلیس آگاهی استان کردستان در عملیات مبارزه با انواع سرقت، موفق به انهدام یک باند سرقت خودرو شدند که ارزش خودروهای سرقتی کشف‌شده از آنها ۵۰ میلیارد ریال است.

سرقت خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سقز، پیگیری شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با رصد میدانی در جغرافیای محل جرم و بهره‌گیری از روش های خاص پلیسی، یک انبار اوراق قطعات سرقتی خودرو در یکی از محله‌های حاشیه این شهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی صاحب انبار را شناسایی و با راهنمایی وی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو شده و با هماهنگی مراجع قضایی این افراد در سقز و دیگر شهرهای اطراف دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار آزادی یادآور شد: سارفان در بازجویی‌های تخصصی به ۳۰ فقره سرقت خودرو از تهران و دیگر استان‌ها اعتراف کردند. آنها خودروها را در انباری در محدوه شهر سقز اوراق می‌کردند و به مالخران می‌فروختند. ۱۲ مالخر هم شناسایی و بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند. ارزش ریالی خودروهای کشف‌شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 550844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha