یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: فردا (دوشنبه ۳۱ شهریور) شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و نخستین پرواز آن در استان خواهیم بود.

اورژانس هوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، احمد برادران، یکشنبه ۳۰ شهریور در جلسه هماهنگی اورژانس هوایی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه منطقه استقرار اورژانس هوایی است که جزو ضرورت‌های زندگی امروزه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فردا شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و نخستین پرواز آن در استان خواهیم بود. آمار حوادث در حوزه جاده‌ای بنا به دلایل مختلفی همچون فرهنگ ترافیکی، وجود مناطق مرزی، صعب‌العبور بودن، مشکلات هندسی جاده‌ها در استان بالاست، لذا با پیگیری‌های انجام شده شاهد نخستین پرواز اورژانس هوایی خواهیم بود.

برادران تصریح کرد: استقرار اورژانس هوایی در استان موجب می‌شود تا خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر ارائه شود. همچنین اورژانس هوایی به عنوان یک حرکت و گفتمان عمومی تلقی می‌شود پس خدمات آن باید توسط دستگاه‌های اجرایی تسهیل شود. خدمات اورژانس هوایی صرفاً مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیست بلکه تمامی دستگاه‌ها موظف هستند برای اجرا و درخواست مطالبات کمک کنند.

برادران در انتها محل فعلی استقرار اورژانس هوایی را فرودگاه بجنورد عنوان کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها باید پیش بینی‌های لازم در جهت شناسایی کانون‌های بحران انجام شود.

کد خبر 550740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha