بازار سرمایه امروز یک‌شنبه ۳۰ شهریور را با روندی نزولی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۶۵۷ هزار واحد نشست.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۸ شاخص کل با ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۵۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۶۶۹ واحد منفی به رقم ۴۲۳ هزار و ۲۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۸۲ هزار و ۷۹۴ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۷۳ واحد افت رقم ۱۷ هزار و ۹۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۱ هزار و ۱۱۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 550715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha