یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان گفت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری با حوزه سلامت، رژه نیروهای مسلح در استان برگزار نمی‌شود.

امير رحمت پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، امیر رحمت‌پور با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: یاد و خاطره همه کسانی‌که در دوران دفاع مقدس حضور داشته را گرامی می‌داریم.

وی از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سنندج خبر داد و بیان کرد: شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، استماع فرمایشات ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای به‌صورت ویدئو کنفرانس، تجلیل از مدافعان سلامت و انجام رژه خدمت و رفع آلودگی از جمله برنامه‌های این ایام مبارک در کردستان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان عملیات و اقدامات مردم‌یاری را یکی از وظایف ارتش خواند و بیان کرد: ارتشیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بلافاصله پای کارآمده و خدمت به مردم را افتخار می‌دانیم.

وی به اقدامات و آمادگی ارتش اشاره کرد وگفت: مجموعه بزرگ نیروی زمینی ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی حوادث و بحران‌ها پا در رکاب بوده و لشکر ۲۸ ارتش استان نیز در دوران دفاع مقدس و ناآرامی‌های اوایل انقلاب در سال‌های ۵۸ و ۵۹ کردستان، نقش مهمی ایفا کرده است.

کد خبر 550678

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha