سازمان لیگ در توضیحات جدید و عجیب خود مدعی شده ممنوعیت بستن قرارداد به دلار مختص بازیکنان ایرانی بوده است!

استراماچونی

به گزارش همشهری آنلاین الکس نوری گویا با مدیران استقلال به توافق رسیده است و گفته می شود ظرف امروز و فردا پای میز مذاکره با سعادتمند خواهد نشست. مانع اصلی انعقاد قرارداد با نوری اما ماجرای ممنوعیت بستن قرارداد به دلار بوده که حالا سازمان لیگ در توضیحات جدید و عجیب خود مدعی شده این ممنوعیت مختص بازیکنان ایرانی بوده است.

یعنی آدم مات و مبهوت می‌ماند از این قوانین مضحک و خنده داری که یک شبه سر از فوتبال ایران در می‌آورد و بعد اینطور با ماده و تبصره خود قانون هم زیر سوال می‌رود. الکس نوری به دلیل داشتن پدری ایرانی منعی برای بستن قرارداد با استقلال ندارد. قرارداد نوری هم به دلار خواهد بود و او احتمالا هر هزینه ای که شامل اقامت یک سرمربی ایرانی خواهد بود را برای استقلال به همراه خواهد داشت. خب دردمان با بازگشت استراماچونی چه بود؟ چون در شناسنامه استراماچونی نام پدرش ایتالیایی است با بازگشت او مخالفت کردید؟

فلسفه مخالفت با بازگشت استراماچونی و اساسا وضع چنین قانون «من درآوردی» ‌ای که به خاطر بی‌کفایتی چند مدیر  در به کار گیری بازیکنان و مربیان خارجی بود، این بود که ارز از این مملکت خارج نشود و البته شکایت‌های پی‌در پی به فیفا و جرایم پشت سر هم فوتبال ما خلاص شود. خب الان جناب نوری اگر خدایی نکرده با مدیری مانند سعادتمند وسط راه به هر دلیل به مشکل خورد آیا راهی کمیته انضباطی خودمان خواهد شد و به  ریال حکم خواهد گرفت یا مستقیم سمت فیفا خواهد رفت؟ یا پدر ایرانی الکس نوری به فرزندش توصیه خواهد کرد که به ریال ببندد و ارزان و دست آخر هم به عشق هواداران طلبت را ببخشد؟

اگر قرار به استثنا قائل شدن بود کاش همان استراماچونی که خواسته هواداران بود بازمی‌گشت تا یک بار برای همشه داستان استقلال با او تمام می‌شد 

کد خبر 550449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 2
    الکساندرنوری خیلی گردن کلفته