انتشارات پنگوئن رندوم هاوس اعلام کرد کتاب خاطرات باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده در ماه نوامبر پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وارد بازار می‌شود.

اوباما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، کتاب خاطرات باراک اوباما تحت عنوان «سرزمین موعود» در ماه نوامبر وارد بازار کتاب می‌شود. این کتاب ۷۶۸ صفحه‌ای اولین جلد از یک مجموعه دوجلدی است. جلد اول توصیف اوایل زندگی سیاسی اوباما و کمپین تبلیغات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۰۸ و مرگ بن لادن در سال ۲۰۱۱ است. «سرزمین موعود» در تاریخ هفدهم نوامبر به بیست و پنج زبان دنیا از جمله اسپانیایی، چینی، عربی، فنلاندی، ویتنامی و چک منتشر می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای فروش کتاب بالا خواهد بود. تاکنون سه میلیون نسخه از کتاب به گروه انتشاراتی «کرون»، از زیرمجموعه‌های پنگوئن سفارش داده شده است.  بدین منظور «کرون» دستور انتشار یک میلیون نسخه از کتاب را در آلمان داد و ترتیبی داده است تا سه کشتی این یک میلیون نسخه از کتاب را به ایالات متحده ببرد.

میشل اوباما و باراک اوباما هر دو قراردادی با انتشارات «کرون» به ارزش ۶۵ میلیون دلار امضا کردند. با وجود سفارش‌های بالای کتاب به نظر می‌رسد چنین قیمتی اصلاً زیاد نیست. کتاب خاطرات میشل اوباما تحت عنوان «شدن» بیش از ۸ میلیون نسخه فقط در ایالات متحده و کانادا به فروش رفت. نگارش کتاب باراک اوباما بیشتر طول کشید. اوباما کمی پس از ترک کاخ سفید شروع به نگارش کتاب کرد و نوشتن کتاب را در خانه واشنگتن و گاهی در تاکستان مارتا انجام داده است.

کتاب‌های زیادی در فصل پاییز منتشر می‌شوند اما به گفته سخنگوی اوباما اصلا فکر انتشار کتاب قبل از انتخابات مطرح نبوده است و باراک ترجیح می‌دهد به جو بایدن، معاون خود در زمان ریاست جمهوری و نامزد انتخابات سال ۲۰۲۰ برای پیروزی در انتخابات کمک کند تا دونالد ترامپ را شکست دهد.

جلد اول کتاب دو ماه دیگر وارد بازار می‌شود اما هیچ خبری از زمان انتشار جلد دوم کتاب منتشر نشده است.

کد خبر 550448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha