شهردار زنجان از تکمیل شدن پروژه بزرگ سبزه‌میدان تا پیش از پایان تابستان سال آینده با تامین اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومانی خبر داد.

پروژه سبزه‌ميدان زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حبیب‌الله ملایی یگانه صبح شنبه ۲۹ شهریور با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه بزرگ سبزه‌میدان گفت: طبق آخرین توافق‌ها و برنامه‌هایی که در جلسات مصوب شده، قرار است ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه سبزه‌میدان کمک شود و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس هم پیگیر موضوع است.

شهردار زنجان در ادامه افزود: آنچه در جلسه با شورای اسلامی شهر زنجان محقق شد این بود که طبق برنامه زمان‌بندی قرار است پروژه به مدت دو سال (۲۴ شهریور ۱۴۰۰) به بهره‌برداری برسد و با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر و ایجاد دغدغه برای برخی از کسبه در این محدوده، تلاش مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌ها این است که پروژه سبزه‌میدان در کمترین زمان ممکن و حتی زودتر از زمان مقرر به اتمام برسد.

ملایی یگانه مهم‌ترین دغدغه امروز شهرداری را در پروژه سبزه‌میدان تملک ۱۲ پلاک این محدوده دانست و ادامه داد: بی‌تردید با تخصیص به موقع اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی قادر خواهیم بود دو ماه زودتر از موعد زمان‌بندی پروژه را به اتمام برسانیم و امروز طبق آخرین برآوردها برای تکمیل آن به ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

شهردار زنجان در پایان گفت: تا امروز حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه سبزه‌میدان حاصل شده است. هر چند به پیمانکار ابلاغ کرده‌ایم علاوه بر گروه‌های روزانه، گروه‌های شبانه را هم مستقر کند تا بتوانیم پروژه را در بازه زمانی تعریف‌شده به اتمام برسانیم.

کد خبر 550423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha