مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تکمیل شدن پرونده ثبت ملی مزار شهید سردار قاسم سلیمانی (گلزار شهدای کرمان) خبر داد.

مزار شهيد سليماني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون فعالی بیان کرد: پرونده ثبت ملی مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان تکمیل شده است و در هفته دفاع مقدس  به منظور تکمیل و ثبت این پرونده به تهران ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت ملی خانه پدری شهید سلیمانی در روستای قنات ملک درحال انجام مراحل نهایی است، افزود: به دنبال این هستیم که ثبت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را تا هفته دفاع مقدس نهایی کرده یا حداقل در اولین سالگرد این سردار بزرگ دل‌ها به صورت رسمی اعلام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان درباره ساخت مجنمع های بین راهی در مسیر مزار شهید سلیمانی نیز گفت: با مشارکت شهرداری کرمان سه مجتمع خدمات بین راهی در مسیر دسترسی به مزار شهید سلیمانی توسط شرکت توسعه گردشگری در حال اجراست.

فعالی افزود: پارک گردشگری که شهرداری در حال اجرای آن بین قلعه اردشیر و قلعه دختر است، هفته آینده در تهران بررسی می‌شود تا در سطح ملی هم مصوب شود. پس از نهایی شدن طرح جزنیات آن اعلام خواهد شد و در این طرح مسیرهایی برای دسترسی به محور شهید سلیمانی دیده شده است.

کد خبر 550412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 0
    والله این کارها درست نیست . ملت به این همه خرج برای مقبره ها معترضند . با اینکارها اجر شهید را زائل نکنید . هر چه مقبره ساده تر به مردم نزدیکتر . خدا میداند که اگر شهید میتوانست پیامی به دنیا بفرستد . حتما از اینکارها ممانعت میکرد . پول مردم را خرج مقبره سازی نکنید . شهید سلیمیانی مقبره فاخر نمیخواهد . اگر مقبره فاخر میخواست در تهران بسیار مناسب تر بود . ولی آمد کرمان تا همانطور که ساده زیست . در مقبره ای ساده نیز به آرامش برسد .