منصوریان سرلیست خرید خود برای تراکتور را به بازیکنی اختصاص داده که در زمان حضورش در استقلال تاوان زیادی برای قرار دادن او در ترکیب داد.

منصوریان

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا منصوریان اگرچه دیر اما در نهایت به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد. سرخ‌های تبریز که فصل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان برده‌اند به دلیل حواشی بعد از فینال جام حذفی و محرومیت احتمالی ساکت الهامی که در نهایت حکم او اعلام شد در بازار نقل و انتقالات  حضور خاصی نداشتند. اما حالا و با انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی، او  در سرلیست خریدهای خود برای تراکتور نام یک دروازه بان را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است تا جایگزین رشید مظاهری شود.

تراکتور در این پست تنها محمدرضا اخباری را در اختیار دارد که از روزهای اوجش به دور است و منصوریان برای شماره یک تراکتور سیدحسین حسینی را در نظر گرفته است. دروازه‌بانی که منصوریان در زمان حضورش در استقلال، رحمتی را نیمکت‌نشین کرد تا قفس توری آبی‌ها را در اختیار گلر جوان‌تر قرار بدهد. با این همه بعد از این تصمیم‌ جنجالی، عمر مربیگری منصوریان به دلیل نتایج ضعیف روی نیمکت استقلال چندان طولانی نبود و او جایش را به شفر آلمانی داد.

 بعد از جذب رشید مظاهری، حسینی چند واکنش احساسی در فضای مجازی به این اتفاق داشت. با این حال گلر ۲۸ ساله استقلال، در شرایطی نیست که تحمل نیمکت‌نششینی را داشته باشد.  حسینی زمانی داعیه حضور فیکس در  تیم ملی را داشت و حالا با جذب رشید مظاهری جایگاه خود در استقلال را را هم از دست رفته می‌بیند. عملکرد حسینی در لیگ قهرمانان آسیا تکلیف او برای فصل آینده را روشن خواهد کرد.  با این همه منصوریان به شدت به دنبال جذب حسینی است و تمدید قرارداد پورحمیدی گلر دوم فصل قبل استقلال از سوی مدیران، به نوعی بیانگر استقبال آنها از جدایی حسینی در صورت داشتن پیشنهاد مناسب است. چرا که آنها احتمال بروز حاشیه مانند زمان حضور رحمتی در استقلال را با وجود داشتن دو گلر مدعی بالا می‌دانند.

باید صبر کرد و دید عملکرد حسینی در لیگ قهرمانان دوباره او را مدعی شماره یک استقلال خواهد کرد یا با ادامه انتقادات حسینی تصمیم به جدایی دست کم موقت از این تیم خواهد گرفت.

کد خبر 550378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha