حمایت رایگان از ایده‌پردازی تا ارائه محصول در فضای استارت‌آپی برای کشف و پرورش استعدادها در میان افراد جویای کار و کارآفرین یکی از مهم‌ترین خدمات هلدینگ دانش‌بنیان ایده‌پردازی ذوق برای اهالی تکه دهم پایتخت و شهروندان تهرانی است.

محمد مهدي ذوالفقاري

حمایت رایگان از ایده‌پردازی تا ارائه محصول در فضای استارت‌آپی برای کشف و پرورش استعدادها در میان افراد جویای کار و کارآفرین یکی از مهم‌ترین خدمات هلدینگ دانش‌بنیان ایده‌پردازی ذوق برای اهالی تکه دهم پایتخت و شهروندان تهرانی است. هدف از راه‌اندازی این مجموعه، پرورش استعداد و کشف خلاقیت افراد خوش‌ایده است.  
در ایران مردم استارت‌آپ را یک فروشگاه اینترنتی یا نهایت پیچ اینستاگرامی‌ تصور می‌کنند که محصولی در آن فروخته می‌شود، اما در واقع استارت‌آپ‌ها کسب‌وکارهای هستند که از روز راه‌اندازی تا هر زمانی که فعالیت دارند، فروش و سود محصول آن مساوی است. با استارت‌آپ‌ها در کمترین زمین به بالاترین سود می‌رسیم. به همین دلیل برای توسعه فرهنگ کارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌گذاری بر نیروی انسانی از دوران کودکی باید پایه‌ریزی شود. ‌کاری که در مجموعه هلدینگ ذوق برای کشف استعدادها انجام می‌شود، برپایی دوره‌های آموزشی از پایه است.  
به همین دلیل آمــــوزش در مدرسه استارت‌آپـی مجمـوعه ذوق برای گروه سنی ۶ تا ۸، ۸ تا ۱۱، ۱۱ تا ۱۵، ۱۵ تا ۱۸ سـال و همه افـــــراد دارای فکرهای خلاقانه برنامه‌ریزی شده است. از این طریق از صفر تا صد کار مورد حمایت و بررسی قرار می‌گیرد.  

کد خبر 550334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha