مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد در ازای بدهی دولت به ساکنان محله دباغان در طرح توسعه امامزاده حسین(ع) ۸۵ میلیارد تومان زمین در اختیار آنها قرار گیرد.

دباغان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، لطف‌الله سیاهکلی افزود: اهالی محله دباغان در قبال واگذاری خانه‌های خود در طرح توسعه و ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) ۸۵ تا ۱۰۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند.

وی با یادآوری اینکه این زمین‌ها در یکی از مناطق خوب شهر قزوین قرار دارد، اضافه کرد: همچنین در این جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد وام بانکی با سود مناسب برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار اهالی محله دباغان قرار گیرد. همچنین شهرسازی قرار شد کارگروهی تشکیل شود تا باقی‌مانده واحدهای مسکونی و اراضی تملک‌نشده در محدوده طرح توسعه امامزاده حسین(ع) را به سرانجام برساند.

سیاهکلی ادامه داد: اگر اعطای این قطعه زمین محقق شود، آن دسته از ساکنان دباغان در فضای نامناسب این محله زندگی می‌کنند به یکی از مناطق محدوده شهر قزوین جابه‌جا می‌شوند تا کار سازمان میراث فرهنگی برای نگهداری از منطقه تاریخی دباغان به شکل منطقی انجام شده و پیش برود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با ذکر اینکه مشکل ۳۰ ساله مردم محله دباغان در یک جلسه حل شد، گفت: دلیل به نتیجه رسیدن این موضوع اتحاد و یکپارچگی بین استاندار، مسئولان و نمایندگان مجلس استان قزوین در دفاع از مردمی بود که در اطراف امامزاده حسین(ع) زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری مناسب بین نمایندگان مجلس و دولت در استان قزوین افزود:‌ اگر در همین جلسه دیروز با معاونت وزیر راه و شهرسازی بین استاندار و نمایندگان مجلس اختلاف بود، مشکل مردم دباغان حل نمی‌شد؛ بنابراین کلیه مسئولان ما باید بدانند که با وحدت رویه و پرهیز از اختلاف می‌توانند مشکلات استان را برطرف کنند.

کد خبر 550198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha