معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مهدهای کودک هنوز به وزارت آموزش و پرورش واگذار نشده است.

مهد کودک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وضعیت مهدهای کودک گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مثل همیشه کلیدی و راهگشا بود و تأکید بر کارکرد آموزشی و پرورشی مهدهای کودک که همواره بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه باید یک دستگاه و یک سازمان متولی مهدهای کودک در کشور باشد، توضیح داد: اینکه یک سازمان مجوز برای مهدها صادر کند و دستگاه دیگر محتوا را روش خوبی نیست چراکه باید صفر تا صد مهدها به یک سازمان و دستگاه سپرده شود و این فرایند می‌توانند موثر باشد.

فرید ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان بهزیستی برای تعیین تکلیف مهدهای کودک افزود: کاملاً آماده هستیم تا دوستان ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی یا هر جای دیگری از صفر تا صد امور مهدهای کودک را به یک نهاد مشخص بسپارند و به این ترتیب اختلاف نظرها برطرف خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تکذیب صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر واگذاری مهدهای کودک به این وزارتخانه گفت: در این زمینه هنوز مصوبه‌ای وجود ندارد و هنوز تکلیف واگذای این مهدها مشخص نیست و قرار است به زودی در مجلس شورای اسلامی و دولت این موضوع تعیین تکیلف شود و سازمان بهزیستی همچنان در ارتباط با صدور مجوز و نظارت بر مهدها وظفیه دارد.

کد خبر 550179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha