مدیر کل بازرسی و امور حقوقی و رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان از مثبت بودن تست کرونا ۱۳ نفر از کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و به مدیران فروشگاه‌ها و دیگر مراکز عرضه هشدار داد در صورت مخفی‌کاری در ابتلای کارکنان مجازاتی سنگین در انتظارشان خواهد بود.

کروشگاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، قاسم شریفی با اشاره به بازرسی‌های سرزده از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه در استان از شناسایی ابتلای برخی از کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان سمنان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: در ادامه بازرسی‌های سرزده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، ابتلای ۱۳ نفر از کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان تا ساعت ۲۲ پنج‌شنبه ۲۷ شهریور تائید شد. ‌اعضای کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا برحسب وظیفه ی ذاتی و حساس خود، بازرسی از مراکز عمومی، فروشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و... را به‌صورت مداوم، مستمر و ۲۴ ساعته به انجام رسانده و در این راستا با توجه به افزایش شیوع کرونا در سطح استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و اتاق اصناف، همچنان، موظف به بازرسی میدانی روزانه و مستمر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان هستند.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان اضافه کرد: در ادامه بازرسی‌های انجام‌شده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و بر اساس اعلام نتایج آزمایش‌ها انجام‌شده از کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، ساعت ۲۲ شب پنج‌شنبه ۲۷ شهریور مشخص شد که متأسفانه ۱۳ نفر از کارکنان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مبتلا به کرونا بوده و بر این اساس اقدامات چندجانبه‌ی متناسب با این شرایط به انجام رسید. با توجه به اهمیت سلامت اقشار مختلف جامعه و نیز کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای ضمن گوشزد به مدیران این‌گونه مراکز نسبت به اهتمام در رعایت نکات بهداشتی و توجه به‌سلامت کارکنان زیرمجموعه‌ی خود، اعلام می‌دارد در صورت ثابت شدن کوتاهی از سوی هر یک از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مخفی نگه‌داشتن بیماری کارکنان، قطعاً سنگین‌ترین مجازات، پس از گزارش این کمیته، از طریق مراکز ذی‌صلاح اعمال خواهد شد.

شریفی با تقدیر از مردم و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و اعلام گزارش‌های خبری مبنی بر تخلفات بهداشت واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف یا موارد مشکوک، موضوع را سریعاً به مراجع نظارتی و بهداشتی سطح استان اطلاع داده و اطمینان داشته باشند که علاوه بر محفوظ ماندن اطلاعات مردمی، نسبت به انجام بازرسی و برخورد با متخلفان با سرعت و حساسیت، اقدام خواهد شد. اتاق اصناف، معاونت بازرسی سازمان صمت و همچنین علوم پزشکی، همچنان موظف‌اند پیگیری‌های دوره‌ای در مدت‌زمان‌های کوتاه‌تر از همه  اصناف، به‌ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشته باشند.

کد خبر 550154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha