مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به نوسانات نرخ تخم‌مرغ گفت: نظارت بر بازار این ماده غذایی ضروری است و بازرسان نهادهای متولی و تعزیرات حکومتی به صورت جدی با گرانفروشان و متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

تخم‌مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ظاهر پورمجاهد، پنجشنبه ۲۷ شهریور در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: کمبود تخم‌مرغ در استان وجود ندارد و باید بر اساس نرخ مصوب عرضه شود و نظارت بر کنترل قیمت این کالا با دقت انجام می‌شود. 

وی با اشاره به تعامل انجام‌شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهادکشاورزی با تشکل‌ها و واحدهای تولیدی تخم‌مرغ خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا این نوسانات را در بازار به حداقل برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به عرضه تخم مرغ در نقاط حاشیه شهر و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تاکید کرد و افزود: تعزیرات حکومتی و بازرسان دیگر نهادهای متولی با دقت بر این فرایند نظارت کرده و با متخلفان برخورد جدی می‌کنند. از شهروندان و مصرف‌کنندگان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از درج نکردن قیمت و گرانفروشی مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

روزانه ۶۰ تا ۷۰ تُن تخم‌مرغ در همدان توزیع می‌شود.  

کد خبر 550091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha