جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر و کشف ۳ تن و ۷۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریور اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام یک‌سری اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری ماموران انتظامی ایرانشهر پس از یک‌سری کار گسترده اطلاعاتی، عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله بزرگ مواد مخدر در مسیر خاش به ایرانشهر بودند، شناسایی کردند و به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران به سمت خودروهای پلیس تیراندازی کردند و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه، تکاوران پلیس ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۳ تن و ۷۳۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۳ تن و ۵۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۲۰۲ کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

کد خبر 550047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha