مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

نخستین پرواز مسیر لار-دوحه (پایتخت قطر) پس از حدود ۶ ماه تعطیلی، پنج‌شنبه ۲۷ شهریور در فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد و مسافران از طریق هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لار را به مقصد دوحه ترک کردند.

فرودگاه لارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پرواز این مسیر روزهای پنج‌شنبه هر هفته برقرار است. ساعت رفت پرواز لار-دوحه ۷:۴۵ و ساعت برگشت از دوحه به لار نیز ۱۱:۵۱ به وقت ایران است.

امین‌الله صولتی بیان کرد: تمام مسافران پس از انجام مراحل مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا می‌توانند از این مسیر پروازی بهره‌مند شوند.

۶ شهریور نیز پروازهای مسیر دوبی-لار- دوبی از طریق شرکت هواپیمایی فلای دوبی که از بیش از یک ماه تعطیل شده بود، دوباره برقرار شد.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی لارستان ادامه داد: هم‌اینک در طول هفته ۵ پرواز داخلی در مسیر تهران و ۱۰ پرواز خارجی به مقصد دوبی از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ‌پیگیری‌های لازم برای برقراری مجدد پروازهای مسیر کویت، شارجه و عمان که پیش از کرونا از این فرودگاه برقرار بود، نیز در حال انجام است.

کد خبر 550038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha