مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
۰ نفر

مدیر کل فرودگاه‌های یزد از برقراری پرواز از مبدا یزد به شهرهای کرج و زاهدان و برعکس برای نخستین بار از چهارم و پنجم مهرماه خبر داد.

فرودگاه یزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس محمدی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان و ظرفیت‌های موجود مابین استان‌های یزد و البرز، توافق بر سر برقراری پرواز در مسیر یزد-کرج حاصل و مجوز این پرواز صادر شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این پرواز در روزهای جمعه و دوشنبه هر هفته ساعت  ۷:۳۵ از فرودگاه پیام خارج می‌شود و ساعت ۸:۳۵ در فرودگاه بین‌المللی یزد به زمین می‌نشیند و ساعت ۹:۳۰ همان روز فرودگاه بین‌المللی یزد را به مقصد فرودگاه البرز ترک می‌کند.

همچنین این پرواز توسط شرکت هواپیمایی کارون انجام می‌گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه بین‌المللی یزد ممنوع است تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به‌ منظور حفظ سلامت مسافران، تمامی مفاد پیشگیری و مبارزه با کووید ۱۹ در اداره کل فرودگاه‌های یزد همه روزه به‌ صورت مستمر قبل و بعد از هر پرواز انجام می‌گیرد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد گفت: پرواز یزد-زاهدان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می‌شود.

محمدی اظهار کرد: این پرواز روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته با هواپیمای فوکر ۱۰۰ توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود. در روزهای شنبه ساعت ۱۸:۳۰ و روزهای سه شنبه ساعت ۷:۲۰ فرودگاه بین‌المللی یزد را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین این پرواز در روزهای شنبه ساعت ۲۰:۳۰ و روزهای سه‌شنبه ساعت ۹:۲۰ از فرودگاه زاهدان راهی فرودگاه بین‌المللی یزد می‌شود.

هم‌اکنون در مسیرهای داخلی، پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد به مقاصد تهران، بندرعباس، اهواز، تبریز، کیش و مشهد برقرار است.

کد خبر 550019

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha