مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

موتورسواری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایوب جعفریان اظهار کرد: این پیست شامل پیست‌های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتورکراس و پیست آفرود است. زمین این پیست از اداره ورزش و جوانان ایلام به مدت ۲۰ساله توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اجاره شده، اما بابت اجاره هیچ وجهی به این اداره پرداخت نشده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: تمام هزینه‌ها با ساخت این پیست به صورت شخصی و بدون حامی مالی پرداخت شده و تاکنون ۱۴ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است. برای تکمیل این پیست در مجموع ۲۸ میلیارد ریال اعتبار لازم است. همچنین ساخت و ساز دفتر مرکزی این هیات در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.

جعفریان اظهار کرد: آموزش رشته‌های این هیات آغاز شده و تاکنون ۳۸ خانم و ۴۸ آقا ثبت‌نام کرده‌اند. هزینه ثبت‌نام برای آموزش دوره موتورسواری ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ۱۰ جلسه و هزینه آموزش آفرود ۱۲ میلیون ریال در ۷ جلسه است. این افراد حین آموزش بیمه می‌شوند و پس از پایان دوره‌ها برای شرکت‌کنندگان کارت عضویت و گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام ۵۰۰ عضو فعال دارد.

کد خبر 550012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha