میخائیل اولیانوف  نماینده روسیه در سازمانهای بین‌المللی مستقر در«وین» در توییتی به اظهارات اخیر مقام‌های آمریکایی درباره فعال شدن «مکانیسم ماشه» برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران واکنش نشان داد.

اولیانوف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اولیانوف در پاسخ به توییت ریچارد گلدبرگ، عضو وابسته به بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و دستیار سابق جان بولتون در شورای امنیت ملی آمریکا درباره مکانیسم ماشه گفت: «شما پیشنهاد می‌دهید که در یک بازی بد چهره خوبی داشته باشید؟ به شما هشدار دادیم که آمریکا را در موقعیت بدی قرار ندهید. لطفاً مراقب کشور خودتان باید. ما بارها این کار را کردیم. شما چیزی برای شکایت ندارید».

اولیانوف در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر فعال شدن مکانیسم ماشه ظرف یک هفته آینده نوشت: «چطور چنین کاری را می‌توان انجام داد؟ آیا آمریکا قرار است از جانب شورای امنیت سازمان ملل حرف بزند؟ چه کسی به شما چنین مجوزی داده است؟ متوجه نیستید که تمامی اعضای شورای به صراحت تصریح کرده‌اند که ما ایالات متحده را بعنوان عضو برجام به رسمیت نمی‌شناسیم؟ دست از بی‌اعتبارسازی کشور خود بردارید».

نماینده روسیه در سازمانهای بین‌المللی مستقر در«وین» سپس با اشاره به این موارد تصریح کرد: «بخش دیپلماتیک ایالات متحده دچار ایراد و مشکل است».

کد خبر 550006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha