یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در حاشیه بازدید از تونل توحید گفت: وقتی شهر به سوی آبادانی پیش می‌رود که شهری زیر این شهر کنونی بسازیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران دکتر محمد باقر قالیباف صبح یکشنبه 26 خرداد در بازدید از پروژه تونل توحید ضمن بیان این مطلب گفت: نباید با ساخت و سازها روی شهر پول بیت‌المال را هدر بدهیم زیرا اگر زیر شهر را بسازیم روی شهر خود ساخته می‌شود.

شهردار تهران ضمن بازدید از روند پیشرفت گالری‌های کناری و میانی از رمپ جنوبی تونل توحید در جنوب میدان جمهوری نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر افزایش سرعت کار در نقاط بحرانی تونل گفت: 356 متر خاک‌برداری در نقاط بحرانی باقی مانده که ما برای این کار تنها یک ماه فرصت داریم یعنی به طور متوسط روزانه 10 تا 12 متر باید حفاری داشته باشیم و در واقع سرعت حفاری از 5 متر در روز را به این رقم برسانیم.

دکتر قالیباف همچنین به دست اندر کاران پروزه تونل توحید قول داد که مشکل سیمان را که یکی از دیگر مشکلات کندی کار در تونل توحید است را به زودی حل کند.

شهردار تهران پیش از این یک بار به صورت شبانه [بازدید شبانه شهردار تهران از پروژه تونل توحید] و یک بار نیز به همراه معاونین خود از تونل توحید دیدن کرده بود. ‌[شهردار تهران از پروژه تونل توحید بازدید کرد]

کد خبر 54998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز