سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه از پرداخت ۷۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید رضایی با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات از  ابتدای مردادماه امسال آغاز شده افزود: این میزان تسهیلات به بیش از ۵۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. برای دریافت تسهیلات مقابله با پیامدهای ناشی از کرونا در این شهرستان، تعداد ۱۳۸۳ فقره پرونده با اشتغال ۱۹۱۲ نفر در سامانه کارا به ثبت رسیده و تسهیلات دریافتی متقاضیان این منطقه ۱۷۸ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال است.

رضایی،  کمک به بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا، حمایت از تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی و همچنین حفظ اشتغال موجود در شهرستان را از اهداف پرداخت این تسهیلات عنوان و اضافه کرد: جهاد کشاورزی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صمت، علوم، ارشاد، وزارت کشور، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان از جمله دستگاه‌هایی  هستند که پرونده‌های متقاضیان دریافت تسهیلات به آنان مربوط  است.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ و حدود ۱۰۸ هزار نفر است و این شهرستان در شرق استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 549759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha