چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

شهردار مشهد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده عملیات اجرایی ادامه بوستان چهل‌بازه و رودپارک از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.

رودپارک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلایی در نشست بررسی و تعیین تکلیف پروژه‌های بزرگ منطقه ۱۱ گفت: پروژه بوستان چهل‌بازه و رودپارک، مهر و ماه، بوستان مادر و کودک و ۱۶۵ پارک کوچک و محلی حوزه جنوب غرب از مهم‌ترین طرح‌های منطقه ۱۱ است.

او افزود: ادامه اجرای بوستان چهل‌بازه و رودپارک در مجموع به مساحت ۹۸ هکتار در سه فاز طراحی شده است، فاز اول این طرح از پل نمایشگاه تا پل شهید ستاری به مساحت ۳۸ هکتار، فازدوم سیدرضی تا دانشجو به مساحت ۱۸ هکتار و فاز سوم از نمایشگاه تا پل پرتوی به مساحت ۴۲ هکتار اجرا خواهد شد. با توجه به آماده بودن اسناد و نقشه‌های فاز اول بوستان چهل‌بازه و رودپارک، عملیات اجرایی این فاز از ۴ مهرماه آغاز خواهد شد. همچنین برای اجرای فاز دوم نیز اداره‌کل طرح‌ها و برنامه‌ها باید تا ۱۰ مهرماه نقشه و طرح مربوط به فاز دوم را آماده کند و برای اجرا تحویل معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات شهری دهد.

شهردار مشهد تصریح کرد: فضای سبز بوستان چهل‌بازه باید تا عید نوروز امسال آماده شود. در کنار فضای سبز و رودپارک پارکینگ مورد نیاز نیز باید در این محدوده در نظر گرفته شود. در نظر داریم دو پارک کشاورزی شهری را برای کاشت محصولات ارگانیک در دو نقطه شهر از جمله بوستان ۷۰ هکتاری شهرک شهید رجایی و شهید باهنر و همچنین بوستان چهل بازه ایجاد کنیم.

کلایی به موضوع احداث پارک مادر و کودک در منطقه ۱۱ اشاره و اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تبدیل زمینی واقع در امامت ۴۹ به پارک مادر و کودک انجام شده است که این کار نیز باید تا پایان سال به نتیجه برسد.

کد خبر 549758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha