مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

وانیا شمسی، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی شد.

نقاشي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نقاشی وانیا شمسی، عضو ۹ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در رویداد ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ از میان ۴۳۹ اثر ارسال شده از ۷ کشور جهان موفق به کسب رتبه سوم شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار در میان ۴۳۹ اثر ارسال‌شده، جایزه یا دیپلم افتخار گرفتند. سه جایزه اول، چهار جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر ایران در این رقابت بوده است.

فیلمی کوتاه از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ با ۴۳۹ اثر ارسال شده از ۷ کشور جهان در کشور چین برگزار شد. تمام آثار برگزیده در نشانی https://www.kanoonnews.ir/d/۲۰۲۰/۰۹/۱۵/۰/۸۸۵۹۳۳.pdf قابل مشاهده است.

کد خبر 549740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha