در شرایطی که گیشه سینماها تحت تاثیر شیوع کرونا روزهایی کم‌رونق را سپری می‌کند، از امروز سه فیلم جدید به چرخه اکران اضافه می‌شوند تا هر کدام به سهم خود تکانی به گیشه بدهند.

هديه تهراني در فيلم روزهاي نارنجي

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه خراسان نوشت: یک فیلم اجتماعی، یک فیلم دفاع مقدسی و یک فیلم کمدی از امروز در سینماها اکران می‌شوند. «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده، «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی و «آبادان یازده ۶۰» ساخته مهرداد خوشبخت ۳ فیلمی هستند که از امروز اکران خود را آغاز می‌کنند. کدام یک از این آثار شانس بیشتری برای فروش در گیشه دارند؟

آقای سانسور

فیلم «آقای سانسور»، پس از «زن‌ها فرشته‌اند ۲» دومین فیلم کمدی است که در سال جدید اکران می‌شود. این فیلم که سال ۹۶ ساخته شده، به دلیل ژانر کمدی‌اش در مقایسه با ۲ فیلم دیگر شانس زیادی برای فروش نسبتا خوب در گیشه دارد. ترکیب بازیگران اصلی فیلم هم امیدوارکننده است. بهرام افشاری پس از سریال «پایتخت» به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شده و بخت فروش فیلم را بالا می‌برد. حضور محمدرضا فروتن کنار افشاری هم اگر خوب از آب درآمده باشد، می‌تواند موفقیت تجاری فیلم را تضمین کند. چند روز پیش با انتشار شایعه‌ای درباره فروتن، این بازیگر درگیر حاشیه شد و بعید نیست این حواشی در فروش فیلم و توجه مخاطبان به آن تاثیرگذار باشد.

آبادان یازده ۶۰

«آبادان یازده ۶۰» اولین فیلم سینمایی مهرداد خوشبخت است که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شد. قصه فیلم در روزهای ابتدایی جنگ در استودیو رادیو می‌گذرد و بخش زیادی از آن برگرفته از واقعیت است. فیلم از زاویه متفاوتی به جنگ می‌پردازد و سعی می‌کند به اهمیت رادیو در روزهای حصر آبادان و سقوط خرمشهر بپردازد. علیرضا کمالی‌، حسن معجونی، ویدا جوان و نادر سلیمانی از بازیگران فیلم خوش‌ساخت «آبادان یازده ۶۰» هستند که اگر در شرایط معمولی اکران می‌شد به فروش متوسط دست می یافت، اما در شرایط کرونایی بعید است مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی سال ۹۶ ساخته شده و پس از سه سال در شرایط نامناسب فرصت اکران پیدا کرده است. فیلم قصه زنی ۴۵ ساله به نام آبان را روایت می‌کند که واسطه استخدام کارگران زن فصلی است و نقش اصلی آن را هدیه تهرانی بازی می‌کند. «روزهای نارنجی» شاید بتواند به پشتوانه ستاره پرطرفدارش هدیه تهرانی و نقش‌آفرینی بازیگر گزیده‌کارش علی مصفا به استقبال نسبی مردم امیدوار باشد. تهرانی به‌تازگی با سریال پرمخاطب «هم‌گناه» حضوری موفق در شبکه نمایش خانگی داشت و سال گذشته با «مسخره‌باز» روی پرده سینما بود.

کد خبر 549726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha