مدیران استقلال باید در چارچوب مصوبه سازمان لیگ با الکس نوری قرارداد منعقد کنند.

نوري

به گزارش همشهری آنلاین  از الکس نوری به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری استقلال نام برده می‌شود. مدیران استقلال بعد از اینکه موفق به بازگرداندن استراماچونی نشدند مذاکرات خود را با نوری آغاز کردند. در خصوص انتخاب نوری به عنوان سرمربی استقلال دو مانع پیش روی مدیران استقلال است که یکی ماجرای ایرانی و یا خارجی بودن الکس نوری است که مصوبه جدید سازمان را لیگ را شامل نشود و دوم ممنوعیت  عقد قرارداد به دلار است.

در این خصوص اما صادق درودگر که در ماجرای بازگشت استراماچونی با اظهاراتش خبرساز شده بود به ایران ورزشی گفته : الکس نوری، یک مربی ایرانی است و قطعاً می‌تواند با باشگاه استقلال قرارداد ببندد. این باشگاه اما باید به این نکته توجه داشته باشد که در کنار ایرانی بودن سرمربی باید به دلاری یا ریالی بودن قرارداد هم توجه کنند چرا که براساس این قانون قرارداد دلاری به طور کامل ممنوع شده است. حتی اگر بازیکن یا مربی، ایرانی هم باشد باز هم باید قرارداد ریالی ببندد. در واقع می‌توان گفت هر قراردادی که در فوتبال ایران بسته می‌شود، به نوعی تابع این قانون و باید طبق شرایطی که گفتم بسته شود.»

باید دید نوری برای نشستن بر روی نیمکت استقلال و حضور در ایران زیر بار قرارداد ریالی خواهد رفت یا نه. با توجه به اینکه قیمت ارز همچنان رو به افزایش است و قابل پیش بینی نیست که چقدر از ارزش قرارداد او در سال آینده کاسته خواهد شد.

کد خبر 549714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha