معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا پیاده‌روی اربعین برگزار نمی‌شود و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خروج غیرقانونی زائران در مرزهای استان اعمال می‌شود.

پیاده‌روی اربعین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ولی‌الله حیاتی عصر سه‌شنبه ۲۵ شهریور بیان کرد: بر اساس اعلام مسئولان کشور عراق و بر حسب تدابیر ستاد مرکزی اربعین، امسال مرزهای خوزستان و همچنین دیگر مرزهای کشور جمهوری اسلامی، پذیرای مسافران اربعین نخواهند بود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت برای حضور در راهپیمایی اربعین در عراق مصوبه ستاد ملی کروناست، افزود: بر این اساس از همه هموطنان درخواست می‌شود تا از هرگونه تجمع و دسته‌روی به سمت مرزهای خوزستان خودداری کنند. پیش از این نیز دولت عراق اعلام کرده بود که به دلیل شیوع کرونا امکان پذیرش مهمانان خارجی را در اربعین امسال ندارد. در این راستا تمهیدات و مراقبت لازم برای خروج احتمالی زائران به صورت غیرقانونی از مرزهای استان خوزستان اعمال شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه با تأکید بر اینکه امسال به دلیل ممنوعیت تردد زائران به کشور عراق هیچ‌گونه موکب و زیرساختی در مرزهای خوزستان برپا نخواهد شد، عنوان کرد: در صورتی که هموطنان قصد مراجعه را به مرزهای استان خوزستان داشته باشند، به دلیل نبود این زیرساخت‌ها با مشکل روبه‌رو خواهند شد. به مردم توصیه می‌شود که با در نظر گرفتن این ممنوعیت‌ها از مراجعه به مرزهای خوزستان برای سفر به عراق خودداری کنند.

کد خبر 549682
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha