فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چهار قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مسلحانه و مشترک پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند و ۹۱۱ کیلوگرم تریاک در عملیات کشف شد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عبدالله حسنی سه‌شنبه ۲۵ شهریور به رسانه‌ها ابراز داشت: با اقدامات و پیگیری‌های تخصصی و اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر در شرق کشور به دست آمد. پس از بررسی‌های دقیق و فنی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و تجمیع اطلاعات به‌دست‌آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات انجام شد.

وی با اشاره به هدایت اطلاعاتی و لحظه‌به‌لحظه تیم‌های عملیاتی از سوی مأموران کارکشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ۲ دستگاه سواری این محموله را حمل می‌کردند در میدان امام حسین (ع) شهرستان ایرانشهر، شناسایی شدند. قاچاقچیان به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با واکنشی به هنگام و مناسب از سوی مأموران انتظامی مواجه شدند و در این درگیری مسلحانه و سنگین، با شلیک دقیق مأموران انتظامی هر چهار قاچاقچی مواد به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹۱۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای سوداگران مرگ خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و دوقبضه سلاح کلاشینکف و تعداد قابل‌توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد.

کد خبر 549547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha