مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی کبودرآهنگ گفت: مرجع قضایی برای یکی از مزاحمان تلفنی این مجموعه ۶ ماه حبس تعزیزی در نظر گرفت.

اورژانس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، داوود مرادی سه‌شنبه ۲۵ شهریور اظهار کرد: این متهم به خاطر ایجاد مزاحمت برای اورژانس کبودرآهنگ، استان همدان به قطع یک هفته ارتباط تلفنی همراه با اخطار کتبی محکوم شد همچنین درزمینهٔ حبس تعزیزی هم جزای نقدی ۱۸ میلیون ریال جایگزین ۶ ماه حبس صادر شد. پرونده ۲ متهم درزمینهٔ مزاحمت تلفنی در دستگاه قضایی کبودرآهنگ تشکیل‌شده که این پرونده‌ها در دست بررسی و اقدام است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودرآهنگ در ادامه از بالا بودن آمار مزاحمان تلفنی انتقاد کرد و گفت: باوجود اطلاع‌رسانی به‌منظور اشغال نکردن خطوط ۱۱۵ به‌منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان، اما مواردی از مزاحمت‌های تلفنی در ساعات شبانه‌روزی مشاهده می‌شود. تداوم این وضعیت باعث افزایش فرسودگی شغلی کارکنان شد و برخی مواقع گزارش‌های نادرست و حضور تیم‌ها در مأموریت‌های کاذب موجب صرف انرژی و وقت بی‌رویه شده در حدی که به انجام مأموریت‌های واقعی خلل وارد می‌کند.

وی توضیح داد: در هر ۲۴ ساعت به‌طور میانگین ۷۰ تا ۸۰ مورد تماس با ۱۱۵ این شهرستان حاصل می‌شود که از این تماس‌ها حدود ۴۵ درصد منتهی به مأموریت شده و ۱۵ درصد برای مشاوره پزشکی و ۴۰ درصد مزاحم تلفنی است. مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودرآهنگ با چهار خط ۱۱۵ و سیستم پیشرفته ضبط مکالمات از هر مکانی با ارائه رمز قابلیت دسترسی و شنود را دارد. ساختمان جدید پایگاه شهری مجاور شبکه بهداشت و درمان بوده و همه تماس‌ها به خطوط ۱۱۵ این شهرستان به این مرکز هدایت می‌شود همچنین پس از تجزیه تحلیل، تکنسین واحد اُپراتوری مأموریت را به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس محول می‌کند.

وی از زایمان طبیعی در منزل با کمک اورژانس این شهرستان در یکی از روستاهای کبودرآهنگ خبر داد و گفت: عصر دوشنبه پس از درخواست کمک برای انتقال یک مادر باردار از روستای «ازوندره» تیمی از اورژانس منطقه شیرین سو کبودرآهنگ برای کمک به مادر در محل حضور می‌یابند. پس از حضور عوامل اورژانس در این محل و با توجه به اینکه زمان به دنیا آمدن نوزاد نزدیک شده و امکان انتقال در این وضعیت وجود نداشت، تکنسین‌ها به کمک مادر ۳۸ ساله شتافته و فرزند دختری این زن سالم به دنیا آمد. باوجوداینکه مادر و کودک در سلامت کامل بودند اما برای انجام مراقبت‌های موردنیاز بعد از زایمان به بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان منتقل شدند.

کد خبر 549490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha