سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۳۸ نفر متقاضی در طرح نوسازی تاکسی در ارومیه نام‌نویسی کرده‌اند.

تاكسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مژدهی‌فرد افزود: از زمان آغاز ثبت نام برای طرح نوسازی تاکسی‌های درون‌شهری که به صورت کشوری آغاز شده تاکنون ۳۸ نفر متقاضی در ارومیه برای این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت در این طرح نقدی و برای دو نوع خودرو سمند و پژو ۴۰۵ است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر درخواست‌ها برای پژو ۴۰۵ است، بنابراین رانندگان می‌توانند با مبلغ ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خودرو را نوسازی کنند و یک خودرو ۴۰۵ تحویل بگیرند. خودرو فرسوده را هم می‌توانند به مراکز اسقاط تحویل دهند و مبلغی از آنجا دریافت کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برخی رانندگان از نقدی بودن این طرح گلایه‌مندند، یادآورشد: در این راستا شهرداری ارومیه رایزنی‌های لازم را با بانک‌های عامل انجام داده که در صورت نتیجه‌بخش بودن به آن دسته از رانندگان تاکسی که قدرت خرید کمی دارند، تسهیلات کم بهره  اعطا خواهد شد.

مژدهی‌فرد ادامه داد: طبق اعلام قبلی، رانندگان تاکسی‌های فرسوده تا پایان شهریور فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند. عمر استاندارد برای ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۰ سال است و در حال حاضر ۲ هزار تاکسی در ارومیه با عمر بالای ۱۰ سال نیازمند نوسازی هستند.

کد خبر 549487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha