مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

تفاهمنامه ساخت سریال زندگی شهید عباس دوران و مستند زندگی امیر حبیب‌الله سیاری با همکاری صدا و سیما، ارتش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نهایی شده و همزمان با هفته دفاع مقدس امضا می‌شود.

شهيد دوران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در یک کنفرانس خبری به تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: روزشمار برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شده و تا پایان امسال ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی امسال ارتش میزبان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در استان فارس بود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، ویژه‌برنامه‌های دیگری جایگزین این مراسم خواهد شد. ۳۴ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که ۱۰ برنامه از مجموع برنامه‌های قابل اجرا، شاخص است.

رضایی دیدار تصویری و ویدئوکنفرانسی با رهبر معظم انقلاب را در نخستین روز هفته دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس فارس از برنامه‌های شاخص این هفته ذکر و خاطرنشان کرد: برپایی سه نمایشگاه در پایگاه هوایی شیراز و باغ عفیف‌آباد در دستور کار قرار گرفته و بازدید مجازی برای عموم مردم و بازدید حضوری و محدود سازمان‌ها، ارگان‌ها و نخبگان از نمایشگاه‌ها فراهم شده است.

او از برگزاری یک رزمایش به مناسبت سالگرد عملیات پیروزمندانه ثامن‌الائمه در سیاخ دارنگون در ٥ مهرماه خبر داد و رزمایش کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد. برگزاری مسابقه تیراندازی در ۲۳ رشته بین نیروهای مسلح هم برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقه تیراندازی بین مدیران ارشد فارس با عنوان همدلی مدیران در منطقه اکبرآباد، تجلیل از مدافعان سلامت و جامعه پزشکی، شرکت فرماندهان و کارکنان در آیین عطرافشانی و تقدیم گل در گلزار شهدا را ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

دیدار با خانواده شهدا، عیادت از جانبازان و بیماران بستری، برگزاری مراسم شعر و خاطره، تجلیل از سربازان دفاع مقدس، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه داستان و شعر، معرفی فرماندهان برتر، برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی و رقابت‌های متنوع ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 549468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha