شکست ۴-۱ هامبورگ از دینامو درسدن در جام حذفی آلمان با صحنه‌های عجیب بالا رفتن یک مدافع هامبورگ از دیواره سکوها و درگیری شدید او با یکی از هواداران درسدن همراه بود.

هامبورگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، بازی هامبورگ و دینامودرسدن در چارچوب جام حذفی آلمان که در خانه درسدن برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۴-۱ میزبان به پایان رسید به تنش کشیده شد. تنش اما نه در درون زمین بلکه روی سکوها اتفاق افتاد و تونی لایستنر مدافع هامبورگ شروع کننده این تنش بود.

لایستنر با بالا رفتن از دیواره سکوهای ورزشگاه با یکی از هواداران درسدن درگیر شد تا صحنه‌هایی عجیب در ورزشگاه رقم بخورد. او که در پایان بازی در حال مصاحبه با خبرنگاران بود ناگهان مصاحبه را ترک کرده و با ورود به سکوهای ورزشگاه به شکلی شدید و تهاجمی با یکی از هواداران درسدن درگیر شد.

بازی دو تیم در مرحله اول جام حذفی آلمان و در ورزشگاه رودولف هاربیش اشتادیون در شهر درسدن برگزار می‌شد. این مسابقه با حضور ده هزار و پنجاه و سه تماشاچی برگزار می‌شد که بیشترین تعداد تماشاچی حاضر در یک مسابقه فوتبال در آلمان از زمان ممنوعیت حضور تماشاچیها به دلیل اپیدمی کرونا بود.

در تصاویری که از این درگیری موجود است لایستنر در حالی دیده می‌شود که ناگهان مصاحبه‌کننده را ترک کرده، از روی تبلیغات کنار زمین پرش کرده و به سرعت خود را به یک تماشاچی رسانده و او را هل می‌دهد و این حرکت او باعث می‌شود تماشاچی درسدن به روی صندلی روی سکو پرتاب شود. مامورین ایمنی ورزشگاه و دیگر هواداران درسدن به سرعت وارد معرکه شده و سعی می‌کنند جلوی درگیری بیشتر را بگیرند. آنها مدافع هامبورگ را از صحنه دور می‌کنند ولی در همین لحظات خشم بسیار شدید لایستنر در تصاویر به خوبی قابل مشاهده است.

لایستنر بعد از بازی در اینستاگرام خود اعلام کرد این حرکت او واکنش به حرفهایی بوده که آن هوادار به زبان آورده و او را به شدت عصبانی کرده است.

لایستنر در پست اینستاگرامی خود نوشت: " آن هوادار فحش های بسیار تند و زشتی به خانواده، همسر و دختر من داد. در آن لحظه ناگهان فیوز من پرید، به خصوص با توجه به این که بازی با درسدن برای من خیلی احساسی بود".

علت اینکه لایستنر مدعی است بازی با دینامو برایش یک بازی احساسی بوده این است که او در شهر درسدن به دنیا آمده و در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به مدت چهار سال بازیکن این تیم بوده است.

لایستنر در ادامه به خاطر اقداماتش عذرخواهی کرد و نوشت: " با همه این حرفها این اتفاق هرگز برای من نباید رخ می داد چون من یک پدر هستم که تلاش دارم برای دخترم الگویی درست باشم. از بابت آنچه رخ داد عذرخواهی می کنم و تنهامی تواند قول بدهم که از این به بعد هر توهینی هم که بشنوم دیگر هرگز چنین واکنشی نشان نخواهم داد".

 اتفاقی که دیشب در این بازی افتاد بیش از سه دهه قبل نمونه مشابه آن در ایران رخ داد. محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی یک بار در زمانی که بازی می‌کرد از فنس‌های امجدیه بالا رفت تا با تماشاگران درگیر شود. 

کد خبر 549467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha