مجله فوربز ۱۰ بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است.

مسي

به گزارش همشهری آنلاین مجله فوربز لیستی از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است که در آن مسی در رتبه اول قرار دارد. درآمد مسی در سال گذشته طبق این گزارش ۱۲۶ میلیون دلار (۹۸ میلیون پوند) بوده و او توانسته رونالدو را در این زمینه پشت سر بگذارد.

در رتبه دوم رونالدو قرار گرفته است. مهاجم یوونتوس ۱۱۷ میلیون دلار در سال درآمد دارد که بخش زیادی از این درآمد البته از طریق تبلیغات کسب شده است.

رتبه سوم و چهارم در اختیار پاریسن ژرمنی‌ها است. نیمار با ۹۶ میلیون دلار در رده سوم حضور دارد و اختلاف فاحشی با رتبه‌های پایین‌تر از خود ایجاد کرده زیرا امباپه به عنوان نفر چهارم ۴۳ میلیون دلار در سال گذشته درآمد کسب کرده است.

رتبه پنجم هم به مهاجم مصری لیورپول تعلق دارد. محمد صلاح با فاصله کمی نسبت به پوگبا که ۳۴ میلیون دلار در سال گذشته کسب کرده و در رده ششم قرار دارد، با مبلغ ۳۷ میلیون دلار در رده پنجم قرار گرفته است.

رتبه هفتم با ۳۳ میلیون دلار در اختیار گریزمان است، گرت بیل مهاجم ولزی رئال مادرید که مدت‌هاست در این تیم نیمکت‌نشین و سکونشین است هم  با ۲۹ میلیون دلار در رده هشتم قرار دارد. بیل این اواخر بیشتر به بازی گلف مشغول بوده تا به این شکل تنها حقوق دریافتی اش از رئال او را در جمع  ۱۰ بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال قرار دهد. لواندوفسکی با ۲۸ میلیون دلار نهم است و داوید دخیا با ۲۷ میلیون در رده دهم پردآمدترین بازیکنان در سال گذشته قرار گرفته‌ است.

کد خبر 549446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha