مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و خراسان رضوی خبر داد.

کشف مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین برروی عناصر تهیه و توزیع مواد، مشخص شد فردی به صورت عمده در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته و به تازگی نیز قصد تحویل مقادیر قابل توجهی تریاک از عناصر قاچاق در یکی از بخش‌های استان خراسان رضوی را دارد. بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی اعلام و تیمی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس قزوین به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه محل اختقا و نگهداری موادمخدر در محوطه یک باغ بود، افزود: متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز در محل کشف و ضبط شد.

سردارحاجیان با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی، کشف جرایم و دستگیری مجرمان تاکید کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 549359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha