سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: امسال با هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز سیستم گرمایشی نوین، بخاری‌های نفتی از کلاس‌های درس مدارس این شهرستان خداحافظی کردند.

بخاري نفتي در مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هادی اله‌ویسی اظهار کرد: با استفاده از این میزان اعتبار و برخی هزینه‌ها در سال‌های گذشته هم اکنون تمام ۶۵۰ کلاس درس مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی پکیج (شوفاژ) استاندارد مجهز است. هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۸۵۰ دانش‌آموز در مدارس این شهرستان در ۱۸۴ مدرسه در قالب ۱۲۹ فضای فیزیکی مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: ارتقای سیستم گرمایشی مدارس در قالب طرح برنامه‌ریزی به عمل آمده برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس مهمترین رویکرد اموزش و پرورش بوده که در این شهرستان ۱۰۰ این طرح محقق شده است. استانداردسازی و نوسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس از دیگر اهداف و رویکردهای مهم اداره کل نوسازی مدارس استان است.

طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش به منظور سهولت بهره‌مندی دانش آموزان از امکانات آموزشی هم اکنون نیز در همه مدارس در حال ساخت و طرح‌های مقاوم سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان کشور (صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان) به‌طور کامل رعایت می‌شود.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

کد خبر 549346

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha