باشگاه تراکتور با به کار انداختن ساعت‌سنجی در صفحه رسمی خود خبر از انفجار بمب نقل و انتقالاتی خود داده بود.

كريمي

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه تراکتور با قرار دادن زمان سنجی در صفحه رسمی خود خبر از انفجار بمب ساعتی خود در نقل و انتقالات داده‌اند. زمان سنجی که قرار بود امروز ساعت ۱۲:۴۵ به پایان برسد و باید دید مدیران تراکتور با پایان این زمان سنج چه خبری را رسانه‌ای خواهند کرد.

فارس در این خصوص گزارش داده که بمب خبری تراکتور احتمالا در خصوص انتخاب سرمربی این تیم خواهد بود. پس از منتفی شدن حضور علی دایی و جواد نکونام در تبریز، مدیران تراکتور مذاکراتی را با سایر گزینه ها انجام داده اند و طبق پیگیری‌ها، قرار است آنها امروز برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم به جمع بندی نهایی برسند و سرمربی تراکتور مشخص شود.

علیرضا منصوریان، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی الکساندر نوری مربیانی هستند که نام آنها در روزهای اخیر برای نشستن روی نیمکت قهرمان جام حذفی مطرح شده و در نهایت باید دید کدام یک از این نفرات در نهایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.»

از میان این ۵ گزینه انتخاب علی کریمی، فرهاد مجیدی و البته الکساندر نوری می‌تواند موجب غافلگیری هواداران تراکتور شود و باید دید ساعت سنجی که از دیروز در صفحه این باشگاه راه افتاده چقدر باعث خوشحالی هواداران تراکتور خواهد شد.

کد خبر 549334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عبدل جباری از شیرین بلاغ IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    16 22
    تورا خدا اسم فرهاد مجیدی را نیارید چون ما هواداران تراختور اصلا خوشمون نمیاد یه استقلالی سر مربی تراختور بشه چون به تیم خیانت میکنه فقط علی دایی با غیرت
    • علیرضا IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      18 15
      ناشکری نکنید فوتبالی که مجیدی ارائه می‌دهد تراکتور رو مدعی اصلی قهرمانی میکند