سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
۱ نفر

سردار محمد یزدی گفت: در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده است تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

سردار محمد یزدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، مطالبه مردمی در راستای تشدید مقابله با اراذل و اوباش سبب شده است تا دستگاه‌های مختلف در هفته‌های اخیر پای کار آمده و با اعلام آمادگی و برگزاری طرح‌ها در این راستا به اقداماتی جدی‌تر نسبت به گذشته بپردازند.

این موضوع همواره در دستور کار ناجا بوده اما به نظر می‌رسد با تدوین یک برنامه جامع و با همکاری سایر نهادها مقابله با اراذل و اوباش می‌تواند توفیقات بیشتری کسب کند. در همین راستا شاهد بودیم دستگاه‌هایی همچون قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به پای کار آمدند تا نیروی انتظامی در این عرصه با توان بیشتری به مقابله با مخلین امنیت بپردازد.

سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، در خصوص طرح امنیت محله محور سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج، در محلات مختلف شهر تهران پایگاه‌هایی تاسیس شده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این پایگاه‌ها در تلاش هستیم تا امنیت محلات پایتخت و شهروندان را برقرار کنیم.

او افزود: هدف از این طرح مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت مردم در سطح شهر است. امروز در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ خاطر نشان کرد: این تیم‌ها علاوه بر وظایف ذکر شده با جرائمی همچون سرقت و کیف قاپی نیز مقابله جدی می‌کنند. هدف ما تثبیت امنیت محله محور در شهر تهران است تا مردم با آسایش به زندگی خود بپردازند.

 
این مقام ارشد نظامی در پایان گفت: طرح امنیت محله محور با همکاری و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفته است و از زمان اجرای این طرح امنیت محلات تهران ارتقا یافته است.

کد خبر 549243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    43 49
    سلام. خدا خیرتان بدهد. در کنار این کار، یک کار اطلاعاتی هم انجام دهید و توزیع کنندگان مواد مخدر که منبع اصلی و عامل اصلی همه نوع شرارت و فساد درجامعه هستند شناسایی و بصورت صحیح و قانونی دستگیر و مراجع قضایی تسلیم نمایید. که وضع جامعه از این بابت تاسف بار است.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    65 50
    لسیارکاربزرگ وارزشمندیست که خیلی پیشتر بایدانجام میشد وهزاراحسنت برمجری طرح وارزوی سلامتی وموفیت های بیشتر
  • میثم پیروندی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    44 67
    سلام . واقعاً کار خیلی جالب و بع موقعی بود ای کاش در شهرستان ها م انجام میشد
  • میثم پیروندی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    42 60
    سلام . واقعاً کار خیلی جالب و بع موقعی بود ای کاش در شهرستان ها م انجام میشد
    • مرتضى IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      23 25
      و يك كاشكى ديگر : كاشكى يك چنين تيم ضربتى هم براى سامان دهى موتور سيكلت رانى در تهران ميشد يا بشود ج. در هرصورت درود بر سردار محمد يزدى
  • میثم پیروندی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    33 51
    سلام . واقعاً کار خیلی جالب و بع موقعی بود ای کاش در شهرستان ها م انجام میشد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    66 17
    ای کاش سوداگران دلال های مافیای بازار را هم جمع کنید تا مردم از این حر ج مرج گرانی بی عدالتی در بازار که مسولین می کوبند باعث اینها هستند از سر مردم جمع شود
  • علی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    62 19
    ظاهرا امنیت فقط برای تهرانه
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    41 21
    ای کاش مواد فروشای دروازغارو جمع می کردن
  • GB ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    58 14
    کشور شیعه هستیم برای امام حسین میزنیم تو سرمان ده برابر دیگر کشور ها نیروی نظامی وانتظامی واداری داریم ۵۰ برابر پرونده هیچ کسی را غیر خودمان دین دار نمی دانیم تهرانش اینه لب مرز چیه
  • سرباز وطن IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    97 17
    اصل اراذل واوباش تو لایه لایه پست های مختلف مدیریتی ورانت اطلاعاتی دولتی وخصولتی مخفی شدن ودارن پول های مفت به جیب میزنن واثری هم از خلاف واسمشون نیست همون هایی که باعث بی ثباتی تو قیمت وتوزیع واحتکار اجناس هستن وامنیت روانی واقتصادی مردم بی نوا ومصیبت زده از فقر ونداری رو بهم زدن وخودشون هر روز پول دار تر میشن.افرادی که اصلا پاسخ گو نیستن وبه همه صنف وکاری نفوذ کردن وهرلحظه یه جایی یا صنفی رو بالا میبرن وصنعت وکارخانه جات رو به تعطیلی کشوندن ،وطن دلسوز نداره یا اگه داره این گروه یا حزب یا جناح یا هرچی ،نمیزارن کاری بکنن باید اینگونه افراد شناسایی بشن واعدام بشن نه که ۱۵ سال زندان لاکچری بدن معلوم نیس دروغه یا راسته درجا اعدام،امنیت اقتصادی یه جوان اعم ازخوراک پوشاک مسکن ودرآمد تامین بشه به خدا قسم کسی ارازل واوباش نمیشه اوباش واقعی درحال بلعیدن ثروت کشور وتاراج اون هستش باپستهای موجه
  • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    احسنت كه << تشكيل شده است >> رييس محترم جمهور و معاون اول كه مرتبا ميگويند << بايد بايد. بايد >>
  • سجاد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    34 37
    خدا ده در دنیا و صد در آخرت به شما عنایت فرماید انشا الله. به امید خدا اراذل جهان و در رأس آنها آمریکای جهانخوار و حامی رژیم سفاک تا دندان مسلح کودک کش اسرائیل را از خاک جهان پاک کنید انشا الله
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    65 99
    خیلی عالیه یک کمی هم به بی حجابی و بد حجابی فکر کنید