مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دو هزار و ۷۰۰ نفر در استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که هزار و ۶۰۰ نفر از آن‌ها مشمول دریافت این وام شدند.

رهن و اجاره

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید محمود دستغیبی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکارها دچار رکود شدند، به همین علت مشکلاتی برای برخی مستأجران ایجاد شد که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر به تصویب رساند. طبق این مصوبه کشور به سه سطح تهران، کلان‌شهرها و سایر شهرها تقسیم که به ترتیب برای این مناطق تسهیلات ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس‌ازآن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت به برگزاری مدارک خود به‌صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند فرصت دیگری داده شد تا ۲۴ شهریور نسبت به ثبت مدارک خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: کل متقاضیان ثبت‌نام کننده برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان بوشهر دو هزار و ۷۰۰ نفر بود که هزار و ۶۰۰ نفر از آن‌ها شرایط لازم را داشتند و تاکنون ۳۶ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و ۲۲ نفر هم در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند. متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره‌نامه رسمی باشند افزود: در مرحله اول این طرح به افراد تحت پوشش کمیته امداد و حقوق‌بگیران این ودیعه تعلق می‌گیرد.

کد خبر 549177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha