دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

رئیس بیمارستان کیش گفت: بر اساس استانداردهای خدمات تشخیصی، درمانی و مراقبتی، بیمارستان کیش در سطح درجه‌یک A قرار گرفته است.

بیمارستان کیش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی نادعلی‌نژاد افزود: برای نخستین بار جراح فوق تخصص عروق، فوق تخصص قلب و جراح مغز و اعصاب که به‌عنوان چهره‌های شناخته‌شده کشوری نیز شناخته شده‌اند، در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش مستقر شدند. با توجه به اینکه مرکز درمانی بالغ بر ۳۰ هزار نفر مراجعه‌کننده دارد، نیازمند چهار متخصص داخلی، جراح، اطفال و بیهوشی و همچنین پزشکان عمومی است. در بیمارستان کیش سی‌تی‌اسکن قلب، آنژیو و سونوگرافی زنان فعال شده و به اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان کیش درباره مرکز نگهداری بیماران عفونی و تنفسی فیاک هم گفت: این مجموعه روزهای گذشته با حضور مشاور رئیس ‌جمهوری افتتاح شد و بخش درمانگاهی آن در حال آماده‌سازی است. همزمان با عملیاتی شدن داروخانه و تزریقات، بخش کامل تنفسی به آن ساختمان منتقل و بیمارستان کیش عاری از هر گونه ورود بیماری عفونی می‌شود. نمونه‌گیری‌های بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش کمتر از ۳ ساعت پاسخ داده می‌شود و دستگاه پلاسما فرزیس بر اساس آخرین‌مدل روز می‌تواند در سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونا موثر باشد.

کد خبر 549154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha