دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

دلیل مرگ سهیل چاووشی، شطرنج‌باز 16 ساله اهل شهررضا در استان اصفهان حادثه‌ای بود که منجر به فوت وی هنگام خواب شده است.

سهیل چاووشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسین گلشنی، رئیس هیات شطرنج استان اصفهان، در مورد دلیل مرگ شطرنجباز نوجوان شهررضایی گفت: طی تماسی که از طرف هیات شطرنج استان با خانواده مرحوم چاووشی داشتیم، متوجه شدیم که حادثه سقوط از پله باعث مرگ وی شده است اما نه در همان لحظه اتفاق.

وی ادامه داد: ظاهرا شب گذشته سهیل از چند پله سقوط می‌کند اما به ظاهر مشکل پیش نمی‌آید و آثاری از این حادثه در وی نمایان نمی‌شود، حال عمومی‌اش خوب بوده و مشکل حاد و خاص هم نداشته است. مرحوم چاووشی با همین شرایط شب گذشته را طی کرده اما صبح از خواب بیدار نشده است. خانواده صبح امروز دوشنبه متوجه مرگ وی در خواب شده‌اند.

رئیس هیات شطرنج استان اصفهان ضمن ابراز تاسف از مرگ ناگهانی این شطرنجباز نوجوان و تسلیت به خانواده چاووشی و جامعه شطرنج خاطرنشان کرد: مرحوم چاووشی از فعالان شطرنج استان بود و سال‌ها در رده‌های سنی مختلف صاحب عنوان هم شده بود. البته از یک سال پیش دیگر چندان در شطرنج فعالیت نمی‌کرد و آخرین بار در رده سنی زیر ۱۵ سال بازی کرده بود.

سهیل چاووشی در یک خانواده کاملا شطرنجی بزرگ شده و برادر بزرگ‌تر دانیال بود که از شطرنجبازان مستعد و آینده‌دار شطرنج اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 549150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha