مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه افزایش قیمت تخم‌مرغ از سوی اتحادیه مرغداران انجام شده، از کاهش قیمت تخم‌مرغ در روزهای آینده خبر داد.

مرغ تخم مرغ لبنیات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، داریوش صفاری اظهار کرد: افزایش قیمتی که در تخم‌مرغ دیده‌شده است به علت افزایش قیمت از طرف اتحادیه مرغداران بوده است که در چند روز آینده با کاهش قیمت تخم‌مرغ مواجه می‌شویم. در حال حاضر فروش تخم‌مرغ بیشتر به‌صورت کیلویی است که کیلویی ۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت استان همدان گفت: قیمت لبنیات بر اساس ستاد تنظیم بازار در تاریخ هفت‌تیر ۹۹ افزایش پیداکرده است، محصولات لبنی مثل شیر بطری یک لیتری ۱.۵ درصد چربی به قیمت ۵۶۰۰ هزار تومان و شیر بطری یک لیتری با دو درصد چربی ۵۹۰۰ تومان رسیده است که بر اساس میزان درصد چربی، قیمت‌ها متفاوت است. افزایش قیمت لبنیات به دلیل افزایش شیر خام بوده است، شیر یک لیتری با سه درصد چربی ۶۵۰۰ تومان، ۳.۲ درصد ۶۶۰۰ تومان، ماست کم‌چرب ۹۰۰ گرمی، ۱.۵ درصدی به قیمت ۶۶۰۰ تومان، ماست پرچرب سه درصد ۷۳۰۰ تومان و ماست دبه‌ای دو ونیم کیلویی کم‌چرب ۱.۵ درصد ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

 صفاری با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همدان بین ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان است، اظهار کرد: چند عامل منجر به افزایش قیمت مرغ در بازار شده که ازجمله افزایش قیمت نهاده‌ها و میزان تقاضای بازار بوده است.

کد خبر 549137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha