معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از این پس عرضه آبزیان به صورت دستفروشی جرم است و در صورت مشاهده، آبزیان و ابزارفروش هر دو معدوم می‌شوند.

دست فروش ماهی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل موحدی نژاد اضافه کرد: عاملان فروش غیربهداشتی آبزیان نیز به مراجع قضایی معرفی و شناور آنان توقیف می‌شود. حفظ سلامت عموم شهروندان به‌ویژه در دوران سخت بیماری کرونا از اولویت‌های دستگاه‌های مسئول در برخورد با متخلفان است. از دیگر دلایل تعیین مجازات برای دست‌فروشان غیربهداشتی آبزیان، پیشگیری از اوج‌گیری دوباره کرونا در هرمزگان و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: اکنون زیرساخت‌های لازم برای عرضه بهداشتی آبزیان در بازار جدید ماهی‌فروشان محله پشت شهر فراهم‌شده است و از مردم تقاضا می‌شود به‌منظور حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان تنها از مراکز بهداشتی مجوز دار مایحتاج روزانه خود را تأمین کنند. همانند گذشته آماده‌ایم تا دست‌فروشان را در مکان‌های مناسب ساماندهی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

موحدی نژاد در پایان نیز از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده فعالیت دست‌فروشان آبزیان در هر نقطه از شهر به شماره ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

کد خبر 549046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha