یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

ژوزه مورینیو در بیستمین سال مربیگری‌اش در خصوص این حرفه، ‌ تاکتیکش و انگیزه تاتنهام برای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ صحبت کرد.

مورينيو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ژوزه مورینیو بیستمین سال مربیگری خود را آغاز می‌کند و امشب باید در اولین دیدار فصل  در لیگ برتر انگلیس با هدایت تاتنهام به مصاف اورتون برود.

همین مسئله بهانه‌ای شد تا شبکه اسکای اسپورت به مصاحبه با مربی پرتغالی برود و با او در خصوص حرفه مربیگری، تاکتیکش و انگیزه تاتنهام در فصل پیش رو صحبت کند.

مورینیو در مصاحبه با اسکای گفت: بله، رنگ موهایم تغییر کرده ولی من همان آدم هستم. با همان اصول، با همان شور و عشقی که برای فوتبال داشتم.

وی ادامه داد: DNA  من تغییر نکرده است ولی مشخصا انقلاب بزرگی در مربیگری من رخ داده و شیوه مدیریتی و هر چیزی که به فوتبال ربط پیدا می‌کند با تغییر بزرگ همراه بوده است.

مورینیو گفت: من عاشق کارم هستم و از تنها چیزی که متنفرم، شکست است و می‌دانم شکست بخشی از شغل من خواهد بود. در فوتبال همه چیز را دوست دارم حتی مشکلاتش را چون این مسائل باعث می‌شود که عاشق این ورزش باشم. همه چیز در فوتبال یک چالش است. چالش خوشحال بودن.

مربی کنونی تاتنهام ادامه داد: مربی فوتبال بودن یک شغل بسیار پیچیده است. اکر فکر می‌کنید مربیگری یعنی انتخاب ۱۱ بازیکن فوتبال اشتباه می‌کنید. اگر فکر می‌کنید آنالیز تاکتیکی و آماده کردن تیم کار مربی است اشتباه می کنید. اگر فکر می‌کنید که فقط مدیریت مسائل انسانی است و باید یک مدیر برای گروه باشید اشتباه می‌کنید. اگر فکر می‌کنید باید چیزی به این تیم حرفه‌ای اضافه کنید اشتباه می‌کنید. چون همه این مسائل با هم است. به همین خاطر است که مربیگری شغلی پیچیده بوده و من عاشقش هستم.

مربی تاتنهام در خصوص این فصل و اهداف باشگاه اسپرز گفت: هدف و انگیزه ما این است که در هر بازی برنده شویم. مهم نیست در چه مسابقه‌ای هستیم، حریف ما چه کسی است. من می‌خواهم تاتنهام به یک سطحی از اعتماد به نفس برسد که می‌تواند در هر بازی برنده شود. می‌خواهم کاری کنم که تاتنهام برای تلاش بجنگد.

مربی پرتغالی اظهار داشت: این فصل هر چه اتفاق بیفتد سهم تاتنهام خواهد بود نه من، در این لحظه من احساس می‌کنم که مربی یک باشگاه هستم. من نگران این نیستم که باید چیزی را به کسی اثبات کنم. این فصل برای تاتنهام بسیار اهمیت خواهد داشت و من می‌خواهم این تیم را برای رساندن به جایی مهم همراهی و کمک کنم.

کد خبر 548940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha